نود و نه درصد مجتمع های تجاری لاکچری در ایران در سال ۱۴۰۱ شکست خورده اند, هنر تجارت آنلاین: مرکز تخصصی اخبار، مشاوره، راه اندازی و بهبود کسب و کارهای آنلاین ایران

نود و نه درصد مجتمع های تجاری لاکچری در ایران در سال ۱۴۰۱ شکست خورده اند

یکی از قسمت های جذاب و پر زرق و برق سرمایه گذاری در ایران، سرمایه گذاری در بخش خرید و فروش واحد های تجاری مجتمع های لاکچری و مالهای بزرگ ایران می باشد که با سرمایه گذاریهای میلیاردی و جمع آوری و گردآوری برندهای لوکس ایرانی و خارجی هر ساله تعداد زیادی گردشگر و خریدار را به خود جذب میکنند.

اما حقیقت این مالهای تجاری و فروشگاه های لوکس در قلب پاساژ های وسیع و مگامال ها در آمار و نگاه متخصصین چیز دیگری است.

نکته جالبی که در مورد این مال ها و سنترها وجود دارد اول اینکه هزینه های بالا و درآمدهای بسیار پایین برای مالکین خود به ارمغان می آورند و  دوم اینکه کالاها و خدمات طبقه متوسط در مال و سنترها لاکچری فروخته می‌شود(در مناطق مثلا مرفه نشین ، یک مشت دارایی دار فقیر مشاهده می شوند) سوم سرمایه گذاران خریدار ملک تجاری و اداری در این مجتمع ها هم دارای ارزش حقیقی در خرید دارایی نیستند

و این فرایند در سیکل تکراری خود منجر به ایجاد صورت های مالی زیان ده و در نهایت ورشکستگی این مجتمع های تجاری در دراز مدت میگردد .

راهکار فرار از این فرایند شکست در کسب و کارهای ایران استفاده از هنر تجارت آنلاین برای حل این مسئله و ایجاد یک ساختار دقیق تجاری و کسب و کار مبتنی بر اینترنت می باشد.

برای این مسئله می توانید از خدمات تخصصی مشاوره ی راه اندازی کسب و کارهای آنلاین در ایران استفاده نمایید و این میتواند تضمینی برای بقا و حفظ جایگاه در میان بازارها و برندها در مارکت ایران گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!