همیشه خودتان را به‌روز کنید

باید یاد بگیرید که هیچ وقت عقب ننشینید. همیشه برای بهتر شدن کاری هست که می‌توانید انجام دهید. ممکن است امروز توانایی‌ها و مهارت‌های زیاد و عالی داشته باشیم اما باوجود خوب بودن آنها، مهارت‌های ما باید مداوم رشد کند. مدیران فوق‌العاده و موفق همیشه در حال یادگیری، مطالعه و رشد دادن خودشان هستند. پس برای رسیدن به موفقیت باید همیشه سطح خودمان را بالا بکشانیم.

چرا بیزینس دارید؟ اینکه دیگران شما را به سود برسانند یا شما ذینفعان کسب و کار را به سود جمعی برسانید؟

شما بعنوان بیزینس رفتار خود را بیشتر به کدامیک نزدیک می دانید؟

رفتار سازمان شما به کدامیک شباهت بیشتری دارد؟

فتار مدیران شرکت با کارمندان بیان‌گر ارزش‌ها، جایگاه فکری و میزان تعهد است. این امر سبب وفاداری یا عدم وفاداری مشتریان نسبت به برند می‌شود.

ثروت آفرینان سنتی برای پول کار می کردند اما ثروت آفرینان نوین برای تاثیرگذاری در بستر ساخت زیست بوم ارزش آفرین کار می کنند

شوربختانه فعالان ایرانی ۹۹ درصدشون از جنس اولی کار وتلاش دارند.

کارهای بزرگ فقط بصورت جمعی اشتراکی و شراکتی قابل اجرا هستند ولی متاسفانه بسیاری از سازمان های ایرانی از ارتباطات بین سرمایه انسانی بسیار ضعیف به دلیل فرهنگ شرکتی درب و داغون برخودار هستند و همین باعث شده تا نتایج بدست آمده توسط برند از ارزش بالایی در مقایسه با استانداردهای بین المللی برخوردار نباشد و عواقب مصیبت باری برای سازمان به همراه داشته باشه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!