نگاهی کوتاه به بازار صادراتی کاشی و سرامیک در سال ۱۴۰۰, هنر تجارت آنلاین: مرکز تخصصی اخبار، مشاوره، راه اندازی و بهبود کسب و کارهای آنلاین ایران

نگاهی کوتاه به بازار صادراتی کاشی و سرامیک در سال ۱۴۰۰

بازار کاشی و سرامیک یکی از بازارهای بسیار پر سود با حاشیه سود بسیار بالا میباشد که به دلیل کیفیت بالا و همچنین زیبایی تعداد زیادی از خریداران را در کشورهای خارجی به خود جذب نموده است.

این بازار به دلیل تنوع محصولات و همچنین کیفیت بالای این کالای تولیدی در ایران توانسته نیاز بازارهای خارجی را به خوبی بر طرف نماید و مطابق با اسناد رسمی انتشار یافته سهم قابل توجهی از صادرات کالای ایران را بدست آورد.

در سال ۱۴۰۰ ، در حدود ۱۸۳ میلیون متر مربع صادرات کاشی و سرامیک تزئینی به کشورهای مختلف انجام شد که ۷۳ درصد آن به عراق، هفت درصد آن به پاکستان و بقیه به سایر کشورها بوده است. این صادرات در مقایسه با سال ۹۹ رشد هفت درصدی داشته است بازار کشورهای عراق، پاکستان، ترکیه، کشورهای حاشیه خلیج فارس و روسیه را مهمترین بازارهای ایران در این محصولات می توان برشمرد.

برای توسعه ی مقاصد صادراتی بیشتر و کسب مشتریان بیشتر برای این محصولات میتوان از پلتفرم های فروشگاهی آنلاین و همچنین سایت های تخصصی معرفی به چند زبان استفاده نمود که در حال حاضر هنر تجارت آنلاین با توسعه ی این خدمات،‌این امکان را برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان این صنعت فراهم آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!